Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Сударева Г$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
1. |
Сударева Г. Науково-методичний супровід запровадження кейс-методу як засобу соціалізації учнівської молоді в системі післядипломної педагогічної освіти [Електронний ресурс] / Г. Сударева // Нова педагогічна думка. - 2016. - № 2. - С. 151-153. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2016_2_39
| 2. |
Півень М. Г. Інноваційні підходи до запровадження STEM-навчання на уроках історії [Електронний ресурс] / М. Г. Півень, Г. Ф. Сударева // Наукові записки Малої академії наук України. - 2022. - № 3. - С. 108-116. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snjasu_2022_3_14 Порушено проблему впровадження у шкільний курс історії STEM-технологій як засобів реалізації STEM-освіти. З'ясовано, що проблема реалізації STEM-освіти в українській школі є ширшою, ніж модернізація викладання лише предметів природничо-математичного циклу, і стосується предметів усіх навчальних галузей без винятку, зокрема й історичної. Водночас застосування елементів STEM-освіти на уроках історії досі не було об'єктом окремого системного дослідження, що актуалізує зазначену проблему. Мета STEM-освіти полягає в цілеспрямованому створенні зв'язків між школою й соціальними практиками, між освітнім процесом і цілим світом у площині розвитку природних здібностей дитини, рівень яких визначатиме її успішну самореалізацію як під час навчання, так і поза школою. Завдяки STEM-технологіям учень має можливість генерувати цікаві ідеї й відразу втілювати їх у життя, набуває досвіду планування своєї діяльності, виходячи з поставленого завдання й наявних ресурсів, та її успішного здійснення. З урахуванням суті та мети STEM-освіти її впровадження потребує докорінної зміни чинних програм та форм навчання в закладі освіти. В Україні розвиток STEM-освіти визнаний одним із пріоритетних напрямів реформування освітньої галузі, що підкріплюється осучасненням відповідної нормативно-правової бази. Дослідженням розширено інформаційне поле щодо кращого осягнення методики впровадження STEM-освіти через інноваційні методи, засоби та форми організації освітнього процесу, такі як: кейс-метод, технологія контекстного навчання; робота з першоджерелами, текстами англійською мовою, інфографікою, QR-кодами, звертання до мистецьких образів; інтеграція зі STEM-дисциплінами. Визначено, що спільним для технологій такого типу є інтегрований підхід до навчання, який грунтується на встановленні зв'язків між шкільними дисциплінами або шкільними дисциплінами і наукою, життям, професіями. Наведені приклади уроків доводять доцільність та ефективність цих засобів у розвитку компетентностей здобувачів освіти нової української школи, а саме: навчально-інформаційної; комунікативної (соціальної); володіння методами аналізу та критичного мислення, умінь працювати з текстом; досвіду прийняття рішень, дій у новій ситуації, вирішення проблем; умінь самостійної роботи та роботи в команді, що є важливими в майбутній професії, зокрема STEM-професії.
|
|
|